Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Τα γράμματα στην Ελληνική γλώσσα δεν είναι στείρα σύμβολα.


Όρθια, ανάποδα με ειδικό τονισμό, αποτελούσαν το σύνολο των 1620 συμβόλων που χρησιμοποιούνταν στην Αρμονία (Μουσική στα νεοΕλληνικά).
Η πιο σημαντική τους ιδιότητα είναι ότι το κάθε γράμμα έχει μια αριθμητική τιμή/αξία, κάθε γράμμα είναι ένας αριθμός, οπότε κατ επέκταση και κάθε λέξη είναι ένας αριθμός. Μια τεράστια γνώση κλειδωμένη-κωδικοποιημένη μέσα λέξεις λόγω της μαθηματικών τιμών που έχουν.
Οι αριθμοί, τα σχήματα, η αρμονία και τα άστρα έχουν κάτι κοινό, έτσι αντίστοιχα τα μαθηματικά (αριθμοί) η γεωμετρία (σχήματα) η αρμονία(μουσική) και η αστρο-νομία (αστήρ=α-χωρίς- στήριγμα + φυσικοί νόμοιπου τα διέπουν) ήταν αδελφές επιστήμες κατά τον Πυθαγόρα, που με την συγκεκριμένη σειρά που αναφέραμε ήταν η σκάλα για την εξέλιξη (=εκ -του- έλικος, DNA) του νου-ψυχής προς τον Δημιουργό. Έναν Δημιουργό που δημιούργησε βάσει αυτών των τεσσάρων επιστημών. 27 σύμβολα-αριθμοί με αριθμητική αξία συνθέτουν το Ελληνικό Αλφάβητο, 3 ομάδες από 9 σύμβολα-αριθμούς η κάθε ομάδα, με άθροισμα κάθε ομάδας 45, 450, 4.500. Για να δούμε μερικά παραδείγματα: ΑΛΦΑ = 1+30+500+1= 532 =>5+3+2= 10 => 1+0= 1, ΕΝ = 5+50 = 55 => 5+5 = 10 => 1+0= 1, ΟΜΙΚΡΟΝ = 70+40+10+20+100+70+50= 360, όσες και οι μοίρες του κύκλου
Για να είμαστε σε θέση να κατανοήσουμε τα νοήματα των εννοιών των λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσης πρέπει πρωτίστως να γνωρίζουμε κάποια πράγματα για την ίδια την Ελληνική γλώσσα. Η αρχαία ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική η οποία δεν είναι βασισμένη στο ότι κάποιοι απλά καθίσαν και συμφώνησαν να ονομάζουν ένα αντικείμενο "χ" ή "ψ" όπως όλες οι υπόλοιπες στείρες γλώσσες του κόσμου. Η Ελληνική γλώσσα είναι ένα μαθηματικό αριστούργημα το οποίο θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε. Η αρχή των πάντων είναι το ίδιο το Ελληνικό Αλφάβητο (το οποίο φυσικά δεν το πήραμε από κάποιον άλλον όπως θα δούμε παρακάτω διότι εκ των πραγμάτων δεν γίνεται). Τα γράμματα του Ελληνικού αλφαβήτου στο σύνολο τους ήταν 33 όσοι και οι σπόνδυλοι, οι 5 τελευταίοι σπόνδυλοι (που παίζουν τον ρόλο της κεραίας) έχουν άμεση σχέση με τον εγκέφαλο και αντιστοιχούν στα 5 τελευταία άρρητα γράμματα τα οποία γνώριζαν μόνο οι ιερείς* ένα από αυτά ήταν η Σώστικα (ή Γαμμάδιον) η οποία στα λατινικά έγινε swstika και οι Ναζί το έκλεψαν και την ονομάσανε Σβάστικα. Το σύμβολο αυτό είναι του ζωογόνου Ηλίου (Απόλλωνα), οι Ναζί το αντέστρεψαν για να συμβολίσουν το αντίθετο του ζωογόνου Ήλιου, δηλαδή του σκοτεινού θανάτου. Υπήρχαν ακόμα κάποια γράμματα τα οποία στην πάροδο του χρόνου καταργήθηκαν όπως το Δίγαμμα (F), Κόππα (Q), Στίγμα (S'), Σαμπί (ϡ) Ο Πυθαγόρας μας ενημερώνει για τα 3 επίπεδα της Ελληνικής γλώσσας τα οποία είναι τα εξής: 1. ομιλών, 2. Σημαίνον (α. σήμα, β. σημαινόμενο), 3. Κρύπτον (α. διαστήματα β. κραδασμός γ. λεξάριθμος δ. τονάριθμος), -Το πρώτο είναι η ομιλία, -Το δεύτερο είναι η σχέση του σήματος με το σημαινόμενο που θα αναλύσουμε παρακάτω, -Το τρίτο είναι το διάστημα (απόσταση & χρόνος), ο κραδασμός (που αφυπνίζει τον εγκέφαλο μέσω ιδιοσυχνοτήτων από τους δημιουργηθέντες παλμούς - Παλλάδα Αθηνά) ο λεξάριθμος (σχέση γραμμάτων και λέξεων με αριθμούς) και ο τονάριθμος (σχέση γραμμάτων και λέξεων με μουσικούς τόνους), Το κάθε γράμμα αντιστοιχούσε σε έναν αριθμό, αλλά και σε έναν μουσικό τόνο άρα γράμμα=αριθμός=τόνος (μουσικός), πράγμα που φανερώνει ότι στη γλώσσα μας πίσω από τα γράμματα-λέξεις υπάρχουν αριθμοί (λεξάριθμοι) και μουσικοί φθόγγοι (τονάριθμοι). Οι 4 αδελφές επιστήμες κατά τον Πυθαγόρα ήταν: 1. Αριθμοί (μαθηματικά), 2. Σχήματα (Γεωμετρία), 3. Μουσική (Αρμονία), 4. Αστρονομία. Οι επιστήμες αυτές είναι αλληλένδετες και βρίσκονται η μια μέσα στην άλλην όπως οι Ρωσικές μπαμπούσκες. Συνδυάστε τώρα το αλφάβητο που εσωκλείει αριθμούς και μουσικούς τόνους με τις 4 αυτές επιστήμες. tip: Αστρονομία= αστηρ + νόμος, α-στηρ = αυτό που δεν στηρίζεται, άρα αστρονομία= οι συμπαντικοί νόμοι που διέπουν αυτό που δεν στηρίζεται κάπου, οι οποίοι έχουν να κάνουν με την μουσική (αρμονία), σχήματα (γεωμετρία) αριθμούς (μαθηματικά) και όλα αυτά με τον Αιθέρα ο οποίος περιβάλει τις ουράνιες σφαίρες. tip 2: ο Πυθαγόρας άκουγε την αρμονία (μουσική) των ουρανίων Σφαιρών. Άρα μιλάμε μια γλώσσα η οποία έχει να κάνει με την ροή του σύμπαντος. Η Ελληνική γλώσσα είναι η μοναδική η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για Η/Υ λόγω της μαθηματικότητας και μουσικότητας όχι μόνο του Αλφαβήτου-λέξεων, αλλά και των μαθηματικών εννοιών που γεννώνται π.χ. η λέξη ΘΕΣΙΣ γίνεται: συνΘεσις, επίΘεσις, κατάΘεσις, υπόΘεσις, εκΘεσις, πρόσΘεσις, πρόΘεσις, ανάΘεσις, διάΘεσις, αντίΘεσις κτλ κτλ αν τώρα αυτές τις λέξεις τις μεταφράσουμε στα Αγγλικά είναι εντελώς άσχετες μεταξύ τους. Το ότι δεν γίνεται το Αλφάβητο να είναι αντιγραμμένο από κάπου αλλού φαίνεται από το ότι εν έτη 2300 π.Χ. (με μελέτες της Τζιροπούλου και άλλων και όχι το 800 π.Χ.) ο Όμηρος ήδη έχει στην διάθεση του 6.500.000 πρωτογενής λέξεις (πρώτο πρόσωπο ενεστώτα & ενικού αριθμού) τις οποίες αν τις πολλαπλασιάσουμε Χ72 που είναι οι κλήσεις, θα βγάλουμε ένα τεράστιο αριθμό ο οποίος δεν είναι ο τελικός, διότι μην ξεχνάμε ότι η Ελληνική γλώσσα δεν είναι στείρα, ΓΕΝΝΑ. Αν συγκρίνουμε τώρα π.χ. την Αγγλική γλώσσα που έχει 80.000 λέξεις εκ των οποίων το 80% είναι Ελληνικές όπως μας ενημερώνει το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας, και μετρήσουμε ότι αυτή η στείρα γλώσσα εξελίσσεται 1000 χρόνια, μπορούμε αβίαστα να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι ο Όμηρος παραλαμβάνει μια γλώσσα η οποία έχει βάθος στον χρόνο 100.000 π.Χ? 500.000 π.Χ.? ποιος ξέρει... ΌΜΩΣ η απόλυτη απόδειξη είναι η ίδια η μαθηματικότητα της, η οποία δεν υπάρχει σε καμία άλλη γλώσσα του πλανήτη. Μην ξεχνάμε ακόμα το ότι ο Δημιουργός χρησιμοποιεί μαθηματικά για την δημιουργία, άρα η γλώσσα μας έχει αναγκαστικά σχέση με την πηγή (root-0/1). Επίσης και τα ίδια τα μαθηματικά δεν έχουν υπάρξει πουθενά αλλού . ΠΗΓΗ:hellenes-romaion.blogspot.gr

Η δημοφιλέστερη συνταγή στον κόσμο έκανε 12 εκατ. κλικ -Λαζάνια με κιμά


Δώδεκα εκατομμύρια άτομα έχουν διαβάσει μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια τη συνταγή με λαζάνια που έχει ανεβάσει αμερικανός στο portal μαγειρικής allrecipes.com.
Πόσο πρόθυμες είστε να ξοδέψετε πάνω από τρεις ώρες και δεκάδες υλικά για να φτιάξετε τα λαζάνια με λουκάνικο, μοσχαρίσιο κιμά και τυρί ρικότα που προτείνει ένας έμπορος από το Τέξας; Κι όμως, αυτή η συνταγή θεωρείται σήμερα η δημοφιλέστερη του αγγλόφωνου διαδικτύου! Οπως γράφει η Independent, από τότε που ανέβηκε στο AllRecipes.com, ένα επιτυχημένο μαγειρικό portal με 20 εκατομμύρια επισκέπτες τον μήνα, έχει αξιολογηθεί πάνω από 10.000 φορές και «καρφιτσωθεί» στο Pinterest πάνω από 25.000 φορές. Μόνο τα τελευταία πέντε χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία του AllRecipes.com, την έχουν διαβάσει περίπου 12 εκατομμύρια άνθρωποι. Ο εμπνευστής της, Τζον Τσάντλερ, ουδεμία επαγγελματική σχέση έχει με τη μαγειρική: Παρέλαβε τη συνταγή από τη μητέρα του, την τροποποίησε ελαφρώς και το 2001 την ανέβασε στο AllRecipes.com με την παρότρυνση της τότε φιλενάδας του, η οποία τύγχανε φανατική θαυμάστρια του portal. Επίσης δεν πληροί κανένα από τα κριτήρια που κάνουν συνήθως μια συνταγή δημοφιλή στο διαδίκτυο (βλέπε λίγα υλικά και γρήγορη παρασκευή). Γιατί τα λαζάνια του Τσάντλερ περιέχουν είκοσι ένα υλικά, η προετοιμασία τους διαρκεί μισή ώρα και το μαγείρεμα ακόμη δυόμιση ώρες και τα βρίσκουμε υπό τον τίτλο World's Best Lasagna. ΠΗΓΗ:yahoo.com

Πώς να διώξεις την τηγανίλα από την κουζίνα


Όταν τηγανίζεις λογικό είναι η κουζίνα σου να γεμίζει άσχημες μυρωδιές. Ανοίγεις τον απορροφητήρα, έχεις τέρμα ανοιχτή την μπαλκονόπορτα… όμως η μυρωδιά βρίσκεται ακόμα εκεί και είναι πολύ ενοχλητική!
Η μυρωδιά του καμμένου λαδιού είναι επίμονη και μπορεί να πάρει ώρες για να φύγει από το χώρο. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να κάψεις με προσοχή (μέσα σε ένα τασάκι) φλούδες από πατάτα και να το αφήσεις για λίγο στο τραπέζι της κουζίνας. Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις φλούδες από πορτοκάλια, λεμόνια και μανταρίνια και να τα βάλεις μέσα σε ένα ταψί στο φούρνο (αλλά με ανοιχτή την πόρτα) για μερικά λεπτά. Η μυρωδιά της τηγανίλας θα εξαφανιστεί γρήγορα και εύκολα. ΠΗΓΗ:trelokouneli.gr

Σούνγκα, οι ζωγραφιές που σοκάρουν


150 έργα ερωτικής τέχνης από την Ιαπωνία παρουσιάζονται στο Βρετανικό Μουσείο – Σούνγκα σημαίνει «εικόνες της άνοιξης», όπου άνοιξη σημαίνει σεξ
Πολύ πριν γίνουν μόδα, τα τελευταία είκοσι χρόνια, τα ιαπωνικά ερωτικά κόμιξ manga και hentai, υπήρχαν τα «σούνγκα» (shunga), δηλαδή ζωγραφικά έργα και μεταξοτυπίες με σεξουαλικό περιεχόμενο που ήταν δημοφιλή στην Ιαπωνία από το 1600 μέχρι το 1900. Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν να αντικρίσετε μια νεαρή Γιαπωνέζα να της κάνει στοματικό σεξ ένα… χταπόδι; Ή δύο γυναίκες να κάνουν έρωτα με τη βοήθεια ενός τεχνητού πέους και η μία να λέει στην άλλη να την ικανοποιήσει το συντομότερο δυνατόν; Αυτά είναι μερικά μόνο από τα συνολικά 150 έργα ερωτικής τέχνης από την Ιαπωνία που παρουσιάζονται στο Βρετανικό Μουσείο, σε μια τολμηρή και… «ακατάλληλη για ανηλίκους» έκθεση με τίτλο «Shunga: σεξ και απόλαυση στην ιαπωνική τέχνη 1600-1900» («Shunga: Sex And Pleasure In Japanese Art, 1600-1900»). Η έκθεση άνοιξε τις πύλες της στις 3 Οκτωβρίου και θα διαρκέσει έως τις 5 Ιανουαρίου του 2014 στη βρετανική πρωτεύουσα. Από τον 17ο μέχρι τις αρχές του 20ού αιώνα λίγες δεκάδες καλλιτέχνες δημιούργησαν τα πιο ερωτικά γκραφίτι που είχε δει ο κόσμος μέχρι τότε. Οι εικόνες αυτές ονομάστηκαν shunga, που σημαίνει «εικόνες της άνοιξης» (όπου με τη λέξη «άνοιξη» εννοούσαν το «σεξ»). Αρχικά, οι ζωγραφιές αυτές ήταν αντικείμενο ανταλλαγής μεταξύ Ιαπώνων, αλλά αργότερα λόγω της επιρροής της δυτικής «ηθικής» οι ερωτικές εικόνες της shunga έγιναν ταμπού. Τα έργα που εκτίθενται στο Βρετανικό Μουσείο καλύπτουν περίπου 300 χρόνια αυτής της εξαιρετικής ιαπωνικής τέχνης, η οποία ήταν ταμπού στη μεγαλύτερη διάρκεια του 20ού αιώνα - κάτι περίεργο, αν αναλογιστούμε πως στην ιαπωνική κουλτούρα εκείνων των αιώνων οι εικόνες shunga δεν αποτελούσαν πορνογραφία, ούτε ήταν απαγορευμένες, αλλά κομμάτι της καθημερινότητας. Οπως φαίνεται, πολλοί Ιάπωνες ήταν σεξουαλικά απελευθερωμένοι. Μάλιστα, οι καλλιτέχνες δεν διστάζουν να απεικονίσουν τους άνδρες και τις γυναίκες όπως ήταν όντως, ενίοτε με τα παχάκια τους, άλλοτε πιο λεπτοί και σε καμία περίπτωση εξιδανικευμένοι. «Η ιδέα ότι το σχήμα του ανθρώπινου σώματος είναι τέλειο προέρχεται από ένα αρχαίο ελληνικό ιδανικό που έλειπε εντελώς από τις χώρες της Ανατολικής Ασίας» εξηγεί η Ματζέλα Μονρό, ιστορικός τέχνης και συγγραφέας του βιβλίου «Κατανοώντας τα Σούνγκα» (Understanding Shunga). Οι απεικονιζόμενες ερωτικές περιπτύξεις ανάμεσα σε ετερόφυλα και ομόφυλα ζευγάρια, τα όργια και τα τεράστια πέη και αιδοία που φιλοξενούνται στους τοίχους του μουσείου είναι φυσικό να σοκάρουν τους πιο… πουριτανούς επισκέπτες. Αυτός είναι και ο λόγος που το Βρετανικό Μουσείο έθεσε όριο στην ηλικία των επισκεπτών, απαγορεύοντας στους κάτω των 16 ετών να δουν την έκθεση - εκτός εάν συνοδεύονται. Την έκθεση επιμελήθηκε ο Τιμ Κλαρκ, επικεφαλής της Ιαπωνικής Τέχνης στο τμήμα Ασιατικών Τεχνών, ο οποίος τονίζει: «Ελπίζω πως όταν οι επισκέπτες καταφέρουν και ξεπεράσουν το πρώτο σοκ της τολμηρότητας των εικόνων καθώς και της απεικόνισης των ευμεγέθων γεννητικών οργάνων, να χαρούν τα έργα και να βρουν χιούμορ και ανθρωπισμό σε αυτά». Φυσικά η βρετανική ταμπλόιντ εφημερίδα «Daily Mail» δεν έχασε την ευκαιρία και κυκλοφόρησε θέτοντας για την έκθεση το ερώτημα «Πορνογραφία ή τέχνη;», για να απαντήσει από μόνη της πως πρόκειται για μοναδικά έργα τέχνης. «Τα σούνγκα απέχουν μακράν από τις ωμές ερωτικές απεικονίσεις της σύγχρονης εποχής» αναφέρεται στο άρθρο, που συνεχίζει αναφέροντας πως «οι περισσότερες εικόνες, αν και αρκούντως τολμηρές, είναι τρυφερές και παρουσιάζουν τη σεξουαλική ικανοποίηση, την οποία μοιράζονται εξίσου άνδρες και γυναίκες». Το μόνο σίγουρο είναι πως τα shunga είναι πολύ μπροστά από την εποχή τους - ας μην ξεχνάμε πως, τους ίδιους αιώνες, στην ευρωπαϊκή τέχνη επικρατούσε μία πολύ διαφορετική εικόνα για το σεξ σε σχέση με τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Γι' αυτό και δεν είναι τυχαίο πως πρόκειται για ένα είδος από το οποίο εμπνεύστηκαν για τα μετέπειτα έργα τους κορυφαίοι δυτικοί καλλιτέχνες όπως οι Τουλούζ-Λοτρέκ, ο Αύγουστος Ροντέν, ο Πάμπλο Πικάσο και άλλοι. Δημοσιεύτηκε στο HeliosPlus στις 4 Οκτωβρίου 2013. ΠΗΓΗ:tovima.gr

Δείτε πώς να αποτρέψετε το παιδί σας από το κάπνισμα


Το να πείσουμε τα παιδιά μας να μην καπνίζουν αποτελεί μία ακόμα «μάχη» στην ανατροφή τους, καθώς το κάπνισμα εκτός από βλαβερό είναι πράξη κοινωνική που δείχνει έλλειψη σεβασμού προς τους…. γύρω μας. Και ειδικά αυτή τη μάχη αξίζει, όσο λίγες, να την κερδίσουμε.
Αν και στους ενήλικες κίνητρο για την διακοπή του καπνίσματος να είναι η προστασία της υγείας τους από θανατηφόρες παθήσεις, πρόσφατη έρευνα στην Ελλάδα έδειξε ότι οι έφηβοι καθόλου δεν ενδιαφέρονται για τον καρκίνο, τις καρδιακές προσβολές και όλα τα άλλα προβλήματα υγείας που μπορεί να προκαλέσει το τσιγάρο. Σταθερά αυξανόμενο είναι, σύμφωνα με στοιχεία, το ποσοστό των παιδιών που ξεκινούν το κάπνισμα, παρά το γεγονός ότι στους ενήλικες τα ποσοστά καπνιστών έχουν μειωθεί. Ωστόσο, ήδη από την ηλικία των 15 ετών, περισσότερο τα αγόρια και λιγότερο τα κορίτσια, όχι μόνο αγοράζουν το πρώτο τους πακέτο αλλά και εθίζονται στο τσιγάρο. Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν για να αποτρέψουμε το παιδί μας από το κάπνισμα; Ο καθηγητής στο Y. M. C. A, Adi Jaffe, μας λέει πώς να το κάνουμε σωστά και αποτελεσματικά.
1. Δώστε το καλό παράδειγμα....... Όπως στα περισσότερα πράγματα, έτσι και στο κάπνισμα, το παράδειγμα το δικό μας αλλά και η γενικότερη στάση μας απέναντι σε αυτό έχει πολλά να προσφέρει στην αντίληψη του παιδιού, του αυριανού εφήβου και μελλοντικού ενήλικα- σχετικά με το τσιγάρο. Όταν κάποιος γονέας καπνίζει φαντάζει δυσκολότερο να «πείσει» το παιδί του για τις αρνητικές συνέπειες του τσιγάρου. Ωστόσο θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τη δική του εμπειρία ως αρνητική υπερτονίζοντας το κόστος αυτής της συνήθειας. 2. Μη διστάσετε να του δείξετε εικόνες από το τι μπορεί να προκαλέσει το κάπνισμα........... Είναι μια μέθοδος πολύ διαδεδομένη στον εξωτερικό κυρίως. Όσο τρομακτικό κι αν τους φανεί το θέαμα μιας ακτινογραφίας με μαύρους πνεύμονες, τόσο θετικά θα λειτουργήσει. Γι΄αυτό μη διστάσετε να τους δείξετε φυλλάδια ενημερωτικά σχετικά με τις καρδιοπάθειες, ή μη θεωρήσετε ταμπού να του δείξετε ρεαλιστικές εικόνες από ανθρώπους που πάσχουν από κάποιο καρκίνο του πνεύμονα. 3. Μιλήστε του και για τα άμεσα αποτελέσματα του καπνίσματος....... Τα παιδιά σπάνια ανησυχούν για τις μακροπρόθεσμες συνέπειες, μια που όπως είναι φυσιολογικό πιστεύουν ότι έχουν απεριόριστο χρόνο για τα πάντα. Για να τα αφυπνήσουμε μπορούμε να ρίξουμε το «βάρος» στα πιο άμεσα αποτελέσματα του καπνίσματος όπως: δύσοσμη αναπνοή, κίτρινα δόντια, μυρωδιά τσιγάρου στα μαλλιά και τα ρούχα, εύκολη κόπωση και βήχας. 4. Μυήστε το στον αθλητισμό........ Άλλος ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αποφύγουν τα παιδιά το κάπνισμα είναι με το να συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες, αθλητικές ή άλλες, καθώς έτσι θα έχουν λιγότερο χρόνο για να καπνίσουν. Επιπλέον, οι περισσότερες αθλητικές δραστηριότητες προωθούν ή συμβαδίζουν με έναν αντικαπνιστικό τρόπο ζωής. 5. Μην παρουσιάζετε έμμεσα το κάπνισμα ως φυσιολογική ρουτίνα......... Μην αφήνετε λερωμένα τασάκια σε όλο το σπίτι και μη στέλνετε το παιδί να φέρει τα τσιγάρα σας ή να πιάνει τασάκια, αναπτήρες και γενικά να εξοικειώνεται με τα σύνεργα του καπνίσματος σαν να είναι κάτι εξίσου αποδεκτό με το σαπούνι ή το μαχαιροπίρουνο. Τα παιδιά που ζουν με καπνιστές έχουν δυο ως τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να καπνίσουν όταν γίνουν έφηβοι. 6. Μιλήστε του με ειλικρίνεια............ Μιλήστε του για την εμπειρία σας με το τσιγάρο, περιλαμβανομένων και των λαθών σας. Αυτό θα το ενθαρρύνει να είναι πιο ανοικτό και ειλικρινές. Αν είστε καπνιστές δεν πρέπει να λειτουργείτε ενοχικά επειδή κάποια στιγμή παγιδευτήκατε στο κάπνισμα οι ίδιοι. Κανένας δεν άναψε το πρώτο του τσιγάρο ξέροντας ότι θα ακολουθήσουν άλλα 200.000 τα επόμενα 30 χρόνια. 7. Αποφύγετε την τιμωρία και την σκληρή κριτική........... Το ζήτημα του καπνίσματος έχει πολλές παραμέτρους που δε μπορούμε πάντα να ελέγξουμε, μια που τα παιδιά και οι έφηβοι συχνά επηρεάζονται από κοντινούς φίλους, αγνοώντας τους κινδύνους και δίνοντας έμφαση στην εικόνα που θα σχηματίσουν οι άλλοι. Σε περίπτωση λοιπόν που πιάσετε «στα πράσα» το παιδί να καπνίζει αποφύγετε τις ακραίες συμπεριφορές. Ο πανικός, η κατακραυγή, η ένταση, οι φωνές και οι ατελείωτοι καβγάδες όχι μόνο δεν βοηθούν αλλά αποτρέπουν το παιδί να μπει σε ανοιχτή συνδιαλλαγή με τους γονείς του.Έτσι εύκολα καταφεύγει στις συμβουλές συνομήλικων και φίλων, οι οποίοι φαίνεται να τους καταλαβαίνουν καλύτερα. Πηγή: imommy.gr